مجمع خیرین سلامت بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ دو دانشجوی جهادگر عرصه سلامت تجلیل شدند (+ تصاویر)

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مجمع خیرین سلامت کهگیویه و بویراحمد و سمن های مردم نهاد از جمله خیریه محکم، خیریه امدادگران عاشورا، خیریه نور و سایر موسسات خیریه به عنوان بازوانی توانمند در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان یاد کرد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز نشست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیویه و بویراحمد با رئیس شورای سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و آیین تجلیل از دو دانشجوی جهادگر این دانشگاه در یاسوج برگزار شد.

مجمع خیرین سلامت بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ دو دانشجوی جهادگر عرصه سلامت تجلیل شدند (+ تصاویر)

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی خیریه و نیکوکاری گفت: به مجمع خیرین سلامت کهگیویه و بویراحمد و سمن های مردم نهاد از جمله خیریه محکم، خیریه امدادگران عاشورا، خیریه نور و سایر موسسات خیریه به عنوان بازوانی توانمند در کنار دانشگاه علوم پزشکی نگاه می کنیم و باعث دلگرمی ما هستند.

دکتر شریفی با اشاره به اینکه همه ارکان دانشگاه باید خیرین را جدی بگیرند، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد به فرهنگ سازی کار خیر پرداخته نشده است.

شریفی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های دو دانشجوی جهادگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابرازداشت: باید دانشجویان دانشگاه را ترغیب به کار خیر کنیم تا در آینده نیز این رویه را در زندگی اجتماعی در پیش بگیرند.

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در تلاش هستیم که فعالین جوان خیرین و  تشکل های و سمن های مردم نهاد را تشویق کنیم.

شریفی گفت: نیروهای جوان و جهادگر باید جدی گرفته شوند و توجه به این حوزه در دستور کار اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خواهد بود.

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی  یاسوج در پایان بر ضرورت همکاری همه جانبه با گروه های جهادی خیرین سلامت تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت خیرین سلامت شناسایی و از توانمندی انها در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست و آیین تجلیل گفت: این مجمع اولین و تنهاترین سمن خیریه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال 89 تاسیس و تاکنون پروژه های زیادی از جمله پایگاه های سلامت, اورژانس 115 جاده ای، خانه بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت، همراه سرای بیمار، کلینیک دندانپزشکی، درمانگاه بیمارستانی و غیره را در نقاط مختلف استان احداث و در اختیار مردم قرار داده است.

سالار جوکار از خیرین استان و سراسر کشور و خارج کشور دعوت کرد تا مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد را در راستای اهداف خیرخواهانه و احداث پروژه های حوزه سلامت و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی یاری کنند.

فاضل عباسی عضو هیئت مدیره خیرین سلامت و مدیر اجرایی موسسه خیریه محکم در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه هیچ چیز بهتر از کار خیر نیست، گفت: تشویق دانشجویان جهادگر بزرگترین جرقه در بدنه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

وی افزود: از ظرفیت دانشجویان در بحث شناسایی بیماران دارای ناهنجاری های مادرزادی می توان بهره مند شد و در این راستا ما در موسسه خیریه محکم این آمادگی را داریم که در خدمت دانشجویان جهادگر باشیم.

عباسی ابراز داشت:موسسه خیریه محکم 56 نوع بیماری مادرزادی بدو تولد را تحت پوشش دارد و پس از شناسایی این بیماران توسط تیم های متخصص و فوق تخصص پزشکی در تهران یا تیم های تخصصی اعزامی به استان مورد معالجه و درمان قرار می گیرند.

در پایان این نشست نیز از علی حبیبی و مریم امینی راد دو دانشجوی جهادگر عرصه سلامت استان تجلیل شد.

همچنین به مناسبت روز جهانی خیریه و نیکوکاری دانشجوی جهادگر علی حبیبی به عنوان عضو شورای جوانان مجمع خیرین سلامت و مریم امینی راد به عنوان عضو شورای مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان پذیرفته شدند.

مجمع خیرین سلامت بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ دو دانشجوی جهادگر عرصه سلامت تجلیل شدند (+ تصاویر)مجمع خیرین سلامت بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ دو دانشجوی جهادگر عرصه سلامت تجلیل شدند (+ تصاویر)مجمع خیرین سلامت بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ دو دانشجوی جهادگر عرصه سلامت تجلیل شدند (+ تصاویر)مجمع خیرین سلامت بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ دو دانشجوی جهادگر عرصه سلامت تجلیل شدند (+ تصاویر)

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار